Powrót do artykułu
Dzięki przeszklonym dachom światło słoneczne dotrze na perony, znajdujące się 16 metrów pod ziemią
Fot.: Materiały prasowe PLK
Na główne hale zużyto 7500 szklanych i metalowych paneli
Fot.: Materiały prasowe PLK
Nowy dworzec Łódź Fabryczna prezentuje się imponująco
Fot.: Materiały prasowe PLK
Pierwsze testy dworca Łódź Fabryczna jeszcze w tym roku
Fot.: Materiały prasowe PLK
Dworzec Łódź Fabryczna jest na ukończeniu
Fot.: Materiały prasowe PLK

Dworzec Łódź Fabryczna jest na ukończeniu

Dzięki przeszklonym dachom światło słoneczne dotrze na perony, znajdujące się 16 metrów pod ziemią

Dzięki przeszklonym dachom światło słoneczne dotrze na perony, znajdujące się 16 metrów pod ziemią

Na główne hale zużyto 7500 szklanych i metalowych paneli

Na główne hale zużyto 7500 szklanych i metalowych paneli

Nowy dworzec Łódź Fabryczna prezentuje się imponująco

Nowy dworzec Łódź Fabryczna prezentuje się imponująco

Pierwsze testy dworca Łódź Fabryczna jeszcze w tym roku

Pierwsze testy dworca Łódź Fabryczna jeszcze w tym roku

Dworzec Łódź Fabryczna jest na ukończeniu

Dworzec Łódź Fabryczna jest na ukończeniu

email