Nagar - osad, który zwiększa koszty eksploatacji auta
Problem odkładania się osadu węglowego dotyczy wszystkich samochodów z silnikami spalinowymi. Nagar, czyli twardy, białozielonożółty osad pojawia się na ścianach komory spalania i denku tłoka w silniku. To element niepożądany. Przyspiesza zużycie większości podzespołów silnika i przyczynia się do znacznego zwiększenia kosztów eksploatacji samochodu. Na powstanie nagaru w silniku wpływ ma w dużej mierze styl jazdy kierowcy. Jeśli unika on średniego i wysokiego zakresu obrotów silnika, to ryzyko odkładania się osadu węglowego istotnie rośnie.
Na czym polega wodorowanie?
Jak radzić sobie z osadem w silniku? Według specjalistów, utrzymaniu samochodu w dobrej kondycji sprzyja wodorowanie. Zabieg ten warto robić co 40 000 kilometrów lub raz do roku. Co ważne, pozwala on wyczyścić silnik bez jego rozbierania!

i
W Łodzi wodorowanie silnika można zrobić przy ul. Karpackiej 27 w zakładzie Nagar Free. - Dzięki maszynie produkującej wodór wtłaczamy go do silnika, gdzie zachodzi proces pirolizy, a co za tym idzie cały nagar zostaje usunięty i wydalony przez rurę wydechową - opisują zabieg pracownicy.
Zalety wodorowania silnika
Wodorowanie silnika oczyszcza go, co niesie za sobą szereg zalet. Wśród najważniejszych należy wymienić: poprawienie wydajności silnika, wzrost dynamiki całego układu, zmniejszenie spalania do 15 %, a także oszczędność na naprawach.
Czas wykonania usługi?
Około 40 minut.
Co robisz w tym czasie?
Pijesz kawę w biurze.
Zainteresowany?
Zajrzyj do Nagar Free na ul. ul. Karpacką 27!
Więcej informacji znajdziesz na www.nagarfree.pl

i
Artykuł sponsorowany