Polecany artykuł:
Na multimedialnych tablicach są odpowiedzi na pytania, które najczęściej zadają pacjenci, którzy dzwonią na infolinię NFZ. Wiceprezes MPK Krzysztof Kamiński przekonuje, że pasażerowie chętnie czytają informacje wyświetlane w tramwajach i autobusach. Podczas podróży można dowiedzieć się ciekawych rzeczy, a tablice w pojazdach komunikacji miejskiej są dobrym nośnikiem. Łódzkie MPK przewozi ponad 500 tysięcy pasażerów dziennie.
ZOBACZ: Juwenalia 2018 w Łodzi: Darmowa komunikacja miejska dla studentów i specjalne linie
Nie wszyscy wiedzą, że NFZ zapewnia kompleksowe leczenie
Co to oznacza w praktyce? - Nie ma możliwości, żeby pacjenci byli odsyłani do lekarza POZ, jeżeli szpital zażąda dodatkowych badań przed planową operacją. Szpital sam musi wykonać te badania - mówi rzecznik łódzkiego oddziału NFZ Anna Leder.
Dyrektor łódzkiego oddziału NFZ Artur Olesiński przypomina, że to już kolejna współpraca Funduszu i MPK. - W tramwajach i autobusach pasażerowie mogli przeczytać, gdzie mogą skorzystać z nocnej i świątecznej pomocy lekarskiej. Ta akcja okazała się sukcesem, bo łodzianie nie błądzili, tylko szli do konkretnej placówki.
Plansze z informacjami NFZ wyświetlają się co kilkadziesiąt sekund.
Czego możecie dowiedzieć się w tramwajach i autobusach? Na konferencji była Ela Piotrowska. Posłuchajcie: