Awaria dotyczy głównie usług elektronicznych: aplikacji mobilnych czy dostępu do kont za pośrednictwem internetu. Sprawdźcie szczegóły!
Alior Bank
Przedstawiciele banku informują, że część klientów może mieć problem z dostępem do bankowości elektronicznej. Alior zapewnia, że pracuje nad rozwiązaniem problemu.
ZOBACZ TEŻ: Łódź: Sprawdź, na jakiej ulicy nie będzie prądu w tym tygodniu! [INFORMATOR, ADRESY]
Bank Pekao
„Informujemy, że logowanie do Pekao24 oraz PeoPay jest utrudnione. Pracujemy nad jak najszybszą poprawą działania bankowości elektronicznej” – zakomunikował Bank Pekao S.A.
Bank Millennium
„Informujemy, że w aplikacji mobilnej mogą występować chwilowe problemy komunikacyjne” – poinformował Bank Millennium. I zapewnił, że pracuje nad rozwiązaniem problemu.
ING Bank Śląski
„Między godziną 12:00 a 13:00 występowały problemy z dostępem do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej naszego banku. W tej chwili nasze systemy działają” – informuje ING Bank Śląski.
CZYTAJ: Na jednej sesji Rady Miasta zużywa się 30 tysięcy kartek! Radni chcą zamienić papier na tablety
Zobacz TO WIDEO: