Ważące ponad 10 ton urządzenie pozwala naprawiać tramwaj bez konieczności demontowania jego części

i

Autor: Ela Piotrowska/Radio ESKA Ważące ponad 10 ton urządzenie pozwala naprawiać tramwaj bez konieczności demontowania jego części

Łódzkie MPK idzie z postępem. Zakupiło nowoczesną tokarkę podtorową [WIDEO]

2016-03-30 18:36

Łódzkie MPK ma supernowoczesną, w pełni zautomatyzowaną tokarkę podtorową. Ważące ponad 10 ton urządzenie pozwala naprawiać tramwaj bez konieczności demontowania jego części.

Profile kół tramwajowych podczas jazdy, szczególnie podczas pokonywania zakrętów ścierają się, dlatego konieczne jest ich uzupełnianie. Służy do tego tokarka podtorowa, która pozwala uzupełnić braki w profilach bez konieczności demontowania całych zestawów kołowych. Taką tokarkę łódzkie MPK zakupiło przy okazji dostawy 22 tramwajów typu PESA Swing. Tokarka stoi w zajezdni przy ul. Telefonicznej.

Zobacz też: "Fryzjer" z łódzkiego MPK zatrzymany! [AUDIO] To robotnik pracujący na budowie dworca Fabrycznego

Reporterka Radia ESKA uchwyciła tokarkę w "akcji", zobaczcie:

Łódzkie MPK zakupiło tokarke podtorowąŁódzkie #MPK idzie z postępem. Zakupiło nowoczesną tokarkę podtorową. Co takiego naprawia to 10-tonowe urządzenie? ZOBACZCIE: http://lodz.eska.pl/komunikacja/lodzkie-mpk-idzie-z-postepem-zakupilo-nowoczesna-tokarke-podtorowa-wideo/140218

Opublikowany przez ESKA INFO Łódź na 30 marca 2016

Tokarka ułatwieniem przy naprawie tramwajów

Urządzenie waży ponad 10 ton, jest nowoczesne i zapewnia pracownikom, którzy je obsługują bezpieczeństwo a jednocześnie ułatwia toczenie kół tramwajowych wszystkich modeli tramwajów - nie tylko nowej PESY. Dzięki temu można je regularnie kontrolować i przetaczać bezpośrednio na zajezdni. Do tej pory wagony musiały jechać do Zakładu Techniki znajdującego się przy ul. Tramwajowej.

Więcej o nowej tokarce MPK Łódź w materiale reporterki Radia ESKA Eli Piotrowskiej, posłuchajcie:

Nasi Partnerzy polecają