Polecany artykuł:
Klimatyzacja w pojazdach MPK często nie działa – uważa część pasażerów. Ich złość skupia się czasami na motorniczym lub kierowcy, któremu zarzucają, że nie chce włączyć systemu, mimo panującego upału. Tymczasem w rzeczywistości klimatyzacja jest uruchamiana automatycznie, bez udziału prowadzącego. Często okazuje się też, że za duszną atmosferę sami ponoszą winę. - Powodów może być wiele. Sam jechałem wczoraj do pracy, klimatyzacja działała, było czuć powiew zimnego powietrza, natomiast obserwowałem pasażerów, którzy w tym samym pojeździe otwierali okna. Otwarcie okna spowodowało, że ciepłe powietrze dostało się do środka pojazdu. Niestety, w środkach komunikacji mamy ten problem, że pojazdy zatrzymują się na przystankach i otwierają drzwi. Zdarzają się też awarie – tłumaczy rzecznik MPK Sebastian Grochala.
Czytaj też: Strajk w łódzkim MPK wisi w powietrzu. Związkowcy grożą paraliżem miasta [AUDIO]
Wszystkie takie usterki trzeba zgłaszać prowadzącemu albo pisząc mail pod specjalny adres e-mail. Dotyczy to także bezprzewodowego Internetu, który też często jest przedmiotem krytyki. - Problem może być po dwóch stronach - po stronie oczywiście nasze i firmy, która dostarcza usługę, natomiast z drugiej strony może polegać na ustawieniach danych smartfonów. Niektórzy użytkownicy nawet o tym nie wiedzą, że mają zablokowany dostęp do tego typu sieci. Maile w tej sprawie należy wysyłać pod adres: [email protected] - tłumaczy rzecznik MPK Łódź.
Każde zgłoszenie powinno zawierać datę i godzinę wystąpienia awarii, linię, na której kursował pojazd, oraz jego numer taborowy.
Więcej na ten temat w materiale reportera Romana Czubińskiego: