Pasażerowie mają pretensje do kierowcy o niedziałającą klimatyzację i WiFi [AUDIO]. Czy słusznie?

2017-07-14 12:10

Latem powraca problem klimatyzacji w pojazdach MPK Łódź. Pasażerowie mają pretensje do kierowcy, a tymczasem okazuje się, że często sami są sobie winni. Nie widzą także, że jej włączenie wcale nie zależy od kierującego pojazd. Innym, często pojawiającym się problemem, jest niedziałające WiFi.

Latem powraca problem klimatyzacji w pojazdach MPK Łódź

i

Autor: Archiwum serwisu Latem powraca problem klimatyzacji w pojazdach MPK Łódź

Klimatyzacja w pojazdach MPK często nie działa – uważa część pasażerów. Ich złość skupia się czasami na motorniczym lub kierowcy, któremu zarzucają, że nie chce włączyć systemu, mimo panującego upału. Tymczasem w rzeczywistości klimatyzacja jest uruchamiana automatycznie, bez udziału prowadzącego. Często okazuje się też, że za duszną atmosferę sami ponoszą winę. - Powodów może być wiele. Sam jechałem wczoraj do pracy, klimatyzacja działała, było czuć powiew zimnego powietrza, natomiast obserwowałem pasażerów, którzy w tym samym pojeździe otwierali okna. Otwarcie okna spowodowało, że ciepłe powietrze dostało się do środka pojazdu. Niestety, w środkach komunikacji mamy ten problem, że pojazdy zatrzymują się na przystankach i otwierają drzwi. Zdarzają się też awarie – tłumaczy rzecznik MPK Sebastian Grochala.

Czytaj też: Strajk w łódzkim MPK wisi w powietrzu. Związkowcy grożą paraliżem miasta [AUDIO]

Wszystkie takie usterki trzeba zgłaszać prowadzącemu albo pisząc mail pod specjalny adres e-mail. Dotyczy to także bezprzewodowego Internetu, który też często jest przedmiotem krytyki. - Problem może być po dwóch stronach - po stronie oczywiście nasze i firmy, która dostarcza usługę, natomiast z drugiej strony może polegać na ustawieniach danych smartfonów. Niektórzy użytkownicy nawet o tym nie wiedzą, że mają zablokowany dostęp do tego typu sieci. Maile w tej sprawie należy wysyłać pod adres: [email protected] - tłumaczy rzecznik MPK Łódź.

Każde zgłoszenie powinno zawierać datę i godzinę wystąpienia awarii, linię, na której kursował pojazd, oraz jego numer taborowy.

Więcej na ten temat w materiale reportera Romana Czubińskiego:

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki