Projekt "Ça Roule Avec TUL" na który uczelnia uzyskała ponad 100 tys. zł dofinansowania z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej to nie tylko rowery. Mam być to kompleksowa kampania informacyjno-promocyjna składają się z trzech elementów: dedykowanego landing page, czyli strony projektu (www.carouleavectul.ma), mobilnej reklamy - na ulicach Marrakeszu pojawiło się 50 rowerów z logo Politechniki Łódzkiej - oraz spotkania z potencjalnymi kandydatami na studia.
- W Afryce Płn. miejskie rowery publiczne można spotkać tylko na ulicach Marrakeszu w Maroko. Uważamy, że Afryka i Ameryka Płd. są obszarami zaniedbanymi przez polskie uczelnie pod względem promocji i pozyskiwania kandydatów na studia. Chcemy wybadać te regiony i liczymy, że rowery rzucą się w oczy przyszłych studentów PŁ - opowiada Anna Gryszkiewicz z sekcji promocji Politechniki Łódzkiej.
Zainteresowanie Marokańczyków mogą wzbudzić francuskojęzyczne studia inżynierskie.
- Na Politechnice Łódzkiej mamy kierunek Gestion et Technologie, na którym prowadzimy zajęcia z różnych obszarów ekonomii, zarządzania i marketingu w języku francuskim. - dodaje Sylwia Frydrychowska-Celmer z Centrum Kształcenia Międzynarodowego PŁ.
Więcej w materiale Michała Makowskiego.