Studenci łódzkiej ASP projekty artystyczne zrealizują we współpracy z siecią dyskontów już po raz trzeci. Czy projektowanie dla Biedronki nie jest dla młodych artystów obciachem? Wręcz przeciwnie! W ten sposób młodzi ludzie mają szansę m.in. poznać potrzeby rynku. - Dowiedzieć się, czego oczekuje klient - to jest ta najtrudniejsza sfera, szczególnie w tak trudnej materii, jaką jest sztuka. Często oczekiwania są zupełnie inne i rzeczywistość prowadzi w innym kierunku, stąd nasz pomysł, żeby takie projekty wprowadzać - mówi przedstawicielka Jeronimo Martins Aneta Jaworska- Rutkowska.
Jak przyznają sami studenci, tworzenie sztuki nie tylko dla sztuki ma swoje zalety. Więcej w materiale reporterki Radia ESKA Patrycji Szynter, posłuchajcie:
Czy ubrania zaprojektowane przez studentów łódzkiej ASP wzbudzą pożądanie takie, jak w przypadku torebek czy też gumowych klapek znanych marek? O tym, czy będą się po nie ustawiały kolejki przekonamy się w grudniu tego roku.