Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją i Cyberkomunikacją badać będzie m.in. jak sztuczna inteligencja wpływa na nasze życie, jak i na biznes. Analizowane będą wpływy sztucznej inteligencji na zarządzanie i organizacje, zarządzanie komunikacją i relacjami w mediach społecznościowych oraz na platformach cyfrowych. Obszarami działalności naukowej ośrodka jest także zarządzanie przedsiębiorstwem cyfrowym i wirtualnym zespołem czy cyberbezpieczeństwo. Specjaliści będą zajmować się również takimi zagadnieniami jak: Homo Cyber Oeconomicus – nowy paradygmat człowieka, marketing w erze technologii cyfrowych, technologie cyfrowe – nowy wymiar edukacji, budowanie przewagi konkurencyjnej w dobie cyfryzacji, inteligencja przedsiębiorstw 4.0 oraz kultura cyfrowa.
PRZECZYTAJ TEŻ: To pierwsza taka operacja w Polsce! Lekarze w Łodzi wycięli pacjentce tarczycę wraz z guzem, nie pozostawiając blizny [AUDIO]
Naukowcy z Wydziału Zarządzania UŁ będą również prowadzić wykłady i pomogą studentom zrozumieć działanie sztucznej inteligencji. - Powstałe Centrum na Wydziale Zarządzania UŁ jest odpowiedzią na potrzeby, zarówno biznesu, jak i studentów. Firmy decydują się na wykorzystanie sztucznej inteligencji, aby uzyskać przewagę nad konkurencją. Zwiększa się w związku z tym zapotrzebowanie na studentów z wiedzą biznesową, znających metody i potencjał tej nowej technologii – mówi dr Artur Modliński, kierownik Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją i Cyberkomunikacją.
Więcej w materiale Michała Makowskiego, posłuchajcie:
ZOBACZ WIDEO: