Policja, a następnie prokuratura, zajęły się sprawą, gdy zaczęły zgłaszać się osoby, dokonujące opłat w punkcie kasowym, twierdząc, że pieniądze ich nie dotarły do adresatów i otrzymują ponaglenia.
Jak podaje policja, dwóch pracowników tej placówki, pośrednicząc w przekazywaniu środków pieniężnych za zobowiązania zleceniodawców, nie przelewało ich na konta odbiorców. W ten sposób działali na szkodę wielu pokrzywdzonych. Proceder ten trwał od grudnia 2016 roku do czerwca 2017 roku.
Policja wciąż szuka pokrzywdzonych.
>>Fałszywy punkt poboru opłat na Retkini zlikwidowany po dwóch latach
Wszystkie osoby oszukane przez centrum finansowe mieszczące się w Łodzi przy ul. Wyszyńskiego 25 lokal 10, a które nie zgłosiły się na III Komisariacie Policji w Łodzi ul.Armii Krajowej 33 proszone są o osobisty kontakt z prowadzącym postępowanie lub telefonicznie 42 665-31-86 lub z Zastępcą Naczelnika Wydziału Kryminalnego III KP KMP Łódź tel. 042 665-31-82.