Pół roku temu Łódź przeszła poważną rewolucję komunikacyjną - zmieniły się rozkłady jazdy, tablice informacyjne na przystankach, a nawet głos lektora czytającego nazwy przystanków. Teraz spółka zachęca do wypełnienia ankiet pasażera, by sprawdzić, jak mieszkańcy postrzegają zmiany w funkcjonowaniu MPK. - Część pytań jest zamknięta, ale bardzo duża część jest otwarta, liczymy na wszelkiego rodzaju uwagi, zarówno pozytywne, jak i negatywne. Myślimy, żeby w ślad za tym poszły jakieś konkrety, czyli jeżeli okaże się, że pasażerowie są z pewnych rozwiązań zadowoleni - to, żeby je utrzymać, ewentualnie rozwijać w oparciu o wskazówki zawarte w ankietach. A jeżeli z czegoś nie będą zadowoleni, to będziemy się zastanawiać, jak to zmienić - mówi rzecznik MPK Łódź Sebastian Grochala.
Ankietę można wypełnić na stronie mpk.lodz.pl oraz w wersji papierowej w punktach sprzedaży biletów przy Placu Wolności, Niepodległości oraz przy ul. Tramwajowej.
Materiał: Patrycja Szynter