Polecany artykuł:
Jeśli chodzi o etap składania wniosków, to nie ma ograniczenia wiekowego. Projekt może stworzyć i złożyć każdy mieszkaniec Łodzi. - Napisanie wniosku zajmuje 15-20 minut, warto więc poświęcić ten czas, by zmienić swoje najbliższe otoczenie - przekonuje magistrat. Po napisaniu wniosku należy pamiętać o zebranie minimum 15-stu podpisów osób, które popierają pomysł.
ZOBACZ: Wiemy już, jak będzie wyglądał rynek Nowego Centrum Łodzi! Zobaczcie projekt [WIZUALIZACJE]
Wnioski do VI edycji Budżetu Obywatelskiego można składać już od 12 lutego:
- osobiście w 9 punktach Urzędu Miasta Łodzi:
- ul. Zachodnia 47
- al. Politechniki 32
- ul. Krzemieniecka 2b
- al. Piłsudskiego 100
- ul. Piotrkowska 104
- ul. Piotrkowska 110
- ul. Piotrkowska 153
- ul. Piotrkowska 175
- ul. Sienkiewicza 5
- drogą pocztową (na adres – Kancelaria Urzędu Miasta Łodzi, Piotrkowska 104, 90-926 Łódź)
- lub elektronicznie na adres: [email protected].
Pierwszy Budżet Obywatelski w Łodzi przeprowadzony został w 2013 roku. Wówczas wpłynęło 908 wniosków, spośród których łodzianie wybrali 106 zadań do realizacji.
Ostatnia edycja – 2017/2018 to 1132 złożone wnioski, spośród których 233 projekty zostaną zrealizowane w 2018 roku.