Do sytuacji doszło w autobusie numer 70. Kierowca rozmawiał przez telefon w trakcie jazdy. Gdy pasażer zapytał o numer służbowy, usłyszał między innymi, że: „prawo masz pan się zes**ć na stojąco”. MPK Łódź twierdzi, że to pojedynczy incydent, za który zostaną wyciągnięte konsekwencje wobec kierowcy. Przedstawiciele MPK Łódź dodają, że wszyscy pracownicy są szkoleni, jak mają zachowywać się w konfliktowych sytuacjach. Łódzcy radni chcą, by 5 marca MPK Łódź przedstawiło zasady kontroli biletów i informacje dotyczące szkoleń z zakresu współpracy kierowców z pasażerami.
Kierowca autobusu MPK do pasażera: Masz prawo ZES**Ć SIĘ na stojąco! [WIDEO]
msz
2020-02-19
10:06
Kierowca autobusu rozmawiał przez telefon w trakcie jazdy. Gdy pasażer zwrócił mu uwagę, kierowca zaczął go obrażać.