Prowokacyjne logo zrobione w Paint'cie przez prezydent Hannę Zdanowską

i

Autor: Facebook/Hanna Zdanowska Prowokacyjne logo zrobione w Paint'cie przez prezydent Hannę Zdanowską

Trwa konkurs na logo EXPO 2022. Hanna Zdanowska zrobiła logo w Paint'cie, internauci na to: "Błagam, niech ktoś się zgłosi"

2016-02-02 11:04

Pod koniec stycznia Łódź ogłosiła konkurs na logo wystawy EXPO 2022. Hanna Zdanowska na swoim facebooku opublikowała logo swojego autorstwa zrobione... w Paint'cie. Internauci, w odpowiedzi proszą, by ktoś się jednak zgłosił.

- Jeśli ktoś uważa, że potrafi zrobić lepsze logo wystawy EXPO Int. 2022 - to niech się zgłosi na konkurs - prowokuje na swoim fanpage'u prezydent Łodzi Hanna Zdanowska. Logo przedstawia żółtą łódkę na białym tle i zrobione jest - jak potwierdza prezydent - w Paint'cie.

Konkurs na logo EXPO 2022 ogłoszony został pod koniec stycznia. Nagrodą za najlepszy projekt jest 5 tysięcy złotych oraz propozycja podpisania kontraktu wartego 40 tys. złotych na przygotowanie rozszerzonej księgi znaku. Co będzie miało większą siłę przekonywania? Internauci, na logo prezydent Zdanowskiej, zareagowali żywo, podłapali żart i komentują: "Świetna prowokacja" - chwalą i apelują pół żartem, pół serio: "Błagam, niech ktoś się zgłosi".

Zobacz też: Łódź dawniej i dziś [ZDJĘCIA]: ReFotografie podbijają facebook'a. ZOBACZCIE, dlaczego!

Konkurs na logo EXPO 2022 - zgłoszenia

A zgłaszać się można do 19 lutego. Najlepszy logotyp EXPO 2022 Łódź Polska zostanie wybrany w dwóch turach. W pierwszej Komisja Konkursowa złożona z ekspertów wyłoni trzy najlepiej ocenione projekty. W drugiej odbędzie się publiczne, internetowe głosowanie na jedną z trzech prac finałowych, które potrwa od 10 do 30 marca br. Konkurs jest otwarty, mogą wziąć w nim udział wszyscy zainteresowani z całego świata.

Jeśli ktoś uważa, że potrafi zrobić lepsze logo wystawy EXPO Int. 2022 - to niech się zgłosi na konkurs :) www.kreatywna.lodz.pl/page/5,aktualnosci.html?id=1520

Posted by Hanna Zdanowska on 28 styczeń 2016

Jakie ma być logo EXPO 2022?

Zwycięski logotyp będzie służyć promocji Polski, która ubiega się o organizację International EXPO 2022 w Łodzi. logo, które będzie eksponować mocne strony Polski i Łodzi, jako potencjalnych organizatorów International EXPO w 2022 roku, bazując na skojarzeniach z kreatywnością, nowoczesnością i rozwojem. Logo ma także służyć wzbudzeniu zainteresowania tematem przewodnim EXPO w Łodzi, jakim jest rewitalizacja obszarów miejskich. Znak powinien również komunikować, że wystawa będzie mieć charakter festiwalu miejskości, odbywającego się na styku różnych kultur. Po przyznaniu Polsce prawa do organizacji EXPO zadaniem logo będzie zachęcenie wystawców i turystów z całego świata do wzięcia udziału w wydarzeniu.

Potraficie zrobić lepsze logo? Do dzieła!